Magdalena Janczewska

Magdalena Janczewska

Ekspertka ds. komunikacji społecznej, kształtowania wizerunku oraz trenerka kompetencji medialnych i cyfrowych.

Absolwentka europeistyki i marketingu politycznego na Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora. Dziennikarka z wieloletnim stażem. Była ekspertka ds. społeczno-gospodarczych w Konfederacji Pracodawców Polskich (obecnie Pracodawcy RP) oraz rzeczniczka prasowa McCann Worldgroup Polska.

Przez pięć lat pełniła funkcję doradczyni burmistrza Miasta Józefowa ds. komunikacji społecznej i prowadziła konsultacje społeczne dotyczące ważnych problemów w gminie.

Z trzecim sektorem związana od ponad 6 lat. Współautorka koncepcji projektów realizowanych z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa o łącznym budżecie blisko 13 mln. zł. 

W 2020 roku za swoje działania została wyróżniona w XII edycji konkursu Bizneswoman Roku w kategorii  „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu”. 

Ukończyła roczny kursu moderatorów europejskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs “Strategia przywództwa zorientowanego na rezultaty”.  

Prowadzi wykłady i warsztaty dotyczące komunikacji społecznej, technik dziennikarskich, kreatywnego pisania, wystąpień publicznych i storytellingu.

Uważa dostępność do kultury oraz uczestnictwo w niej za jedno z podstawowych praw współczesnego człowieka. Ceni i szanuje słowo bez względu na medium.

Prywatnie miłośniczka kulinariów i badaczka niematerialnego dziedzictwa. W wolnych chwilach zajmuje się odtwarzaniem staropolskich receptur i serowarstwem.

Słowa klucze: komunikacja, nowe media, kultura 2.0, dziedzictwo niematerialne

E-mail: magdalena.janczewska@pro-cultura.pl