Magdalena Janczewska

Magdalena Janczewska

Ekspertka ds. komunikacji społecznej i kształtowania wizerunku. Absolwentka europeistyki i marketingu politycznego na Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora oraz rocznego kursu moderatorów europejskich na Uniwersytecie Warszawskim.

Dziennikarka z wieloletnim stażem. Była ekspertka ds. społeczno-gospodarczych w Konfederacji Pracodawców Polskich (obecnie Pracodawcy RP) oraz rzeczniczka prasowa McCann Worldgroup Polska. Przez pięć lat pełniła także funkcję rzecznika prasowego oraz doradczyni burmistrza Miasta Józefowa ds. komunikacji społecznej.

Prowadzi wykłady i warsztaty dotyczące komunikacji społecznej, organizuje konsultacje dotyczące ważnych problemów społeczności lokalnych. Uważa dostępność do kultury oraz uczestnictwo w niej za jedno z podstawowych praw współczesnego człowieka. Ceni i szanuje słowo bez względu na medium.

Prywatnie miłośniczka kulinariów i badaczka niematerialnego dziedzictwa. W wolnych chwilach zajmuje się odtwarzaniem staropolskich receptur i serowarstwem.

Słowa klucze: komunikacja, nowe media, kultura 2.0, dziedzictwo niematerialne

E-mail: magdalena.janczewska@pro-cultura.pl